Cute Bunny Graphics Hello Fellas ! Welcome To My Second Blog Yeah . Feel To Follow & I Will Follow You Back !Cute Bunny Graphics

Friends , Can I Be Like This ?

Sometimes We Are Like Start , We Fall To Make Someone's Dream Come True . Kalau Boleh Saya Nak Jadi Bintang . Menemani Bulan diwaktu malam mcm mane saya buat dekat kawan-2 saya yang ade masalah , tunaikan impian dorang , menjadi heroin dorang . Sumenye lahh :) Tapi saya tak boleh jadi mcm gituh sebab saya ni cume manusia biase je :) saya hanya mampu buat ape yg sye able sahaja . Kalau boleh , saya nak habeskan hayat saya dengan dorang jea & Family saya . saya nk buat dorang happy salu , tapi saya failed :O Sekarang dorunk asyik gaduh jea , saya takut persahabtan ni retak semate-2 benda kecik :\ Saya nak sangat awak sume tak gdoe mcm saya pernah buat dulu :'( sebab saya sayangkan persahabtan kte . So 1 soalan jea , Boleh Tak Korang tunaikan hajat myy nie ? 1 jea myy mintak , jangan gaduhh . selagi boleh settle , settle baik-2 okay ? Sebelum terlambat :') Post ni untuk sume kawan saya , Bukan untuk ateyn sorg , mizan sorg , ary sorang , fafa sorg . No ! :')